Reklamné predmety
Kategórie
Produkty
Kategórie

Potlač reklamných predmetov

Všetky reklamné a darčekové predmety, ktoré nájdete v našej ponuke, je možné potlačiť Vaším logom. Pri výbere správneho typu potlače Vám veľmi radi poradíme, hoci nie je žiadnym problémom dodať reklamné predmety aj bez loga. Je možné vybrať si z viacerých technológií potlače, v závislosti od vybraného reklamného predmetu. Rozhodujúci je materiál, veľkosť zvoleného produktu, farebnosť loga či preferovanie určitej technológie. 

Preferujete jednoduchosť, eleganciu, originálnosť či nezničititeľnosť? Reklamné predmety s potlačou sú dnes jednoduchým a efektívnym spôsobom komunikácie. Spoločne prídeme na to, akým spôsobom najlepšie zaujmete.

 
Sieťotlač - tričko Sieťotlač - tričko Sieťotlač - tričko Sieťotlač - tričko

SIEŤOTLAČ

Táto grafická technika patrí medzi najrozšírenejšie technológie v reklamnej oblasti. Je určená na potlač väčších množstiev reklamných predmetov, pričom reklamný nápis sa tlačí priamo na materiál.

Výhody

vysoká odolnosť
výdrž
trvácnosť
kvalita
stálosť farieb

Nevýhody

limitovaný počet farieb
vysoké náklady pri nízkom množstve
 
ukážka tampónová potlač zapalovače ukážka tampónová potlač USB kľúč STV ukážka tampónová potlač pero

TAMPÓNOVÁ POTLAČ

Tampónová potlač je jedna z najobľúbenejších tradičných metód tlačenia. Táto metóda používa plochý silikónový tampón, ktorým prenáša farbu na potláčané predmety. Potlač sa vykonáva s vysokou presnosťou a jemnými detailmi. Tampónová potlač je použiteľná pre širokú škálu materiálov ako sú plasty, sklo, kovy, drevo, koža a keramika. Zároveň umožňuje aj potlač čiastočne zakrivených plôch

Výhody

vhodná na takmer každý materiál
vysoké rozlíšenie tampónovej tlače umožňuje jemné detaily
odolná voči bežnému oteru a používaniu
rýchla, jednoduchá technológia za výhodnú cenu

Nevýhody

vhodná najme pre menšie predmety
predmet musí preschnúť 12-48 hodín
limitovaný počet farieb
 
Transfer - 1 Transfer - 2 Transfer - 3 Transfer - 4

TRANSFÉROVÁ TLAČ

Transferová tlač je založená na princípe tradičnej sieťotlače. Namiesto priamej tlače na predmet sa dizajn vytlačí na prenosový papier a potom sa v tepelnom lise aplikuje na produkt. Umožňuje lepšiu flexibilitu pri aplikovaní a variabilitu umiestnenia tlače.

Výhody

vysoká odolnosť pri praní
možnosť tlače náročných predlôh
neobmedzený počet farieb
kvalita
stálosť farieb

Nevýhody

Nižšia oteru vzdornosť
vysoké náklady pri nízkom množstve
 
ukážka laser pero ukážka laser 2 ukážka laser 3

LASEROVÉ GRAVÍROVANIE

Pri tejto metóde sa využíva laserový lúč k označeniu povrchu predmetu. Logo je na predmet prakticky vypaľované. Výhodou je, že aj malé logá sa dajú vygravírovať s veľkou presnosťou. Laserové gravírovanie je vhodné najmä na predmety z kovu, skla, dreva a niektorých plastov. Farba loga je daná štruktúrou a skladbou materiálu.

Výhody

rýchla technológia
vysoká presnosť
bežným použitím neodstrániteľné

Nevýhody

farba brandingu je neovplyvniteľná
 
Razba 3 Razba 3

RAZBA

Razba je jedným z najstarších metód tlačenia. Je to proces, pri ktorom sa vytvorí mosadzná raznica v tvare loga. Logo sa tlakom a teplom vyrazí do reklamného predmetu. Výsledkom je elegantne vyzerajúce logo, ktoré vytvára 3D dojem.

Výhody

elegantný výsledný efekt
vysoká trvanlivosť označenia
raznicu je možné používať opakovane

Nevýhody

drahšia metóda používaná najmä na luxusnejšie predmety

Vhodné na

iné kožené alebo koženkové predmety
 
ukážka výšivka ukážka výšivka 2 ukážka výšivka 3

VÝŠIVKA

Výšivka je určená na branding textilných výrobkov. Vyšívací stroj aplikuje vaše logo priamo na určený textilný výrobok. Táto technológia zaručuje odolnosť voči vysokým teplotám, dlhú životnosť a kvalitu. Cena tejto metódy závisí od počtu stehov, veľkosti a náročnosti vášho loga.

Výhody

dlhá životnosť
odolnosť
kvalita

Nevýhody

vyššia cena pri väčších alebo zložitejších logách

Vhodné na

 
Výpal - ukážka 1 Výpal - ukážka 2 Výpal - ukážka 3

VÝPAL

Výpal sa využíva na potlač keramiky, skla, porcelánu, smaltu a kameniny. Je to pomerne náročná metóda, ktorá vychádza zo sieťotlače. Najprv sa zvolený motív natlačí sieťotlačou na prenosový papier a ošetrí prenosovým lakom. Po vysušení sa motív prenesie na potlačovaný predmet. Predmet potom putuje na vytvrdenie do výpaľovej pece. Potlač je možná aj na atypické tvary predmetov a taktiež po ich celom obvode.

Výhody

vysoká kvalita
dlhá životnosť
neobmedzené množstvo farieb

Nevýhody

náročná metóda
rozlíšenie motívu je obmedzené sieťotlačou

Vhodné na

 
ukážka sublimácia ukážka sublimácia  2 ukážka sublimácia  3

SUBLIMÁCIA

Sublimácia je ako technológia založená na princípe transferu. Využíva sa pri nej teplo a tlak sublimačného lisu. Vaše logo sa vytlačí špeciálnymi atramentami na špecifickú prenosku pomocou sieťovej alebo digitálnej tlače. Následne sa nažehlí pod veľkým tlakom a teplotou (180° - 200°C) na vybraný predmet. Sublimačná potlač je kvalitná a vyznačuje sa dobrou odolnosťou.

Výhody

odolnosť voči poškriabaniu, vyblednutiu, praniu
jasné, lesklé farby
možnosť tlačiť ľubovoľné plnofarebné obrázky

Nevýhody

nie je možné potlačiť bavlnené materiály
Nie je možné potláčať predmety, ktoré nevydržia teplotu okolo 200°C
 
Plnofarebná potlač - ukážka 1 Plnofarebná potlač- ukážka 2 Plnofarebná potlač - ukážka 3

PLNOFAREBNÁ POTLAČ (CMYK)

Plnofarebná potlač je ideálnou voľbou ak je vašim motívom fotografia alebo iný plnofarebný obrázok s jemnými detailmi. Potlač sa dosiahne zložením štyroch farieb CMYK (cyan, magenta, yellow, black). Tento spôsob tlače ponúkame na predmety s väčšou plochou pre potlač, ako napríklad USB kľúče v tvare kreditnej karty.

Výhody

jasné farby
výborné vykreslenie detailov

Nevýhody

Vhodné na

 
ukážka sublimácia ukážka sublimácia  2 ukážka sublimácia  3

FLOCK / FLEX

Flock/flex je veľmi jednoduchá a efektívna metóda potlače textilných výrobkov. Flock a flex sú špeciálne nažehľovacie materiály. Z týchto materiálov sa vyrezávajú písmená, číslice, znaky a jednoduchšie grafiky. Vzápätí sa nažehľujú na vybraný textil. Flock má semišový povrch, pričom flex má lesklý povrch. Cenovo je flex dostupnejší ako flock.

Výhody

jednoduchá metóda
cenovo výhodné

Nevýhody

iba jednoduché motívy
obmedzená farebnosť
Copyright 2012 - 2019 © Reklamne-Predmety.sk