Reklamné predmety, ktoré sú hravé
Človek je tvor hravý. Investovať do reklamných predmetov určených na voľný čas sa preto určite vždy oplatí. Reklamné predmety, ktoré sú synonymom hry, alebo športových aktivít sú originálne a netradičné, no zároveň opäť prekračujúce hranice bežných reklamných predmetov. Práve preto možno vďaka takýmto darčekovým predmetom zaujať.
Hry nie sú určené len pre najmenších, zmysluplné hry má totiž rád azda každý dospelý. Hry sú zábavným darčekom s pridanou hodnotou. Okrem toho, že aktivujú hravú či športovú stránku zákazníka, umožnia, aby si vďaka takýmto reklamným predmetom na Vás spomenul aj vo svojom voľnom čase, navyše, keď je vďaka hre uvoľnený.
Hravými reklamnými predmetmi nemusia byť len najrôznejšie druhy hier, ale aj potreby určené na šport.
Aj v rámci týchto tak trochu neobyčajných a neštandardných reklamných, či darčekových predmetov je sortiment pomerne široký. Pre dospelých nájdete u nás v ponuke hry zamerané na stimuláciu mozgovej aktivity, oddych s blízkymi či športové hry.
Exkluzívnym darčekom môžu byť práve hry zamerané na podporu mozgovej aktivity, čím sú rôzne hlavolamy. Napriek tomu, že patria do kategórie Hry, pôsobia za každých okolností seriózne, a to aj vďaka svojmu dizajnu. Potešia však aj spoločenské hry, pri ktorých zase budete mať záruku, že si na vás klient spomenie aj v čase pohody s rodinou, či s priateľmi. Alebo čo tak podporiť jeho športového ducha a vniesť do sveta reklamných predmetov trochu aktivity a rivality? V tom prípade investujte do športových hier. V ponuke máme hry na každú sezónu. Športové hry sú teda výborným sezónnym darčekom, určené všetkým tým, ktorí majú radi športové aktivity. Darovať však v tomto smere možno aj rôzne športové predmety z kategórie Voľný čas, napríklad rôzne druhy lôpt.
Možností ako prekvapiť reklamnými predmetmi, ktoré sú hravé, je opäť viac než dosť. Obmedzenia v tomto prípade nie sú prekážkou, stačí len odhadnúť klienta a prispôsobiť sa sezóne.
Reklamné predmety trochu inak, alebo experimentovaniu s reklamnými predmetmi sa medze nekladú. A to nielen čo sa dizajnu týka. Reklamné, či darčekové predmety totiž môžu disponovať vlastnosťami, o ktorých sa Vám doteraz možno ani nesnívalo. Darovať ich je miernou odvahou, prekročením nekonvečnosti, vyhýbaním sa zaužívaného a nudného štandardu. Aj Vy tak ukážete svoju kreatívnu alebo uvoľnenú stránku.
Takže, voňavé, chutné alebo hravé?
- Tipy na najlepšie teambuildingové aktivity
- Čo je motivácia a ako ju viete zlepšiť?
- Psychologické princípy za úspechom reklamných predmetov
- Čo je to branding a prečo ho potrebujete?
- Dôležitosť pitného režimu a tipy, ako ho dodržiavať
- Spomaľte vďaka antistresovým omaľovánkam + omaľovánky zadarmo na stiahnutie
- Plánovač produktivity: Ako prevziať kontrolu nad svojim časom a úlohami
- Všetko, čo ste chceli vedieť o USB kľúčoch
- História reklamných predmetov
- Myslite na nákup kalendárov a diárov už v septembri
- Ako na propagáciu vašej značky?
- Darujme nemocniciam písacie potreby
- Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
- Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
- Základné ekologické materiály
- Ako vybrať dobré reklamné tričká
- Reklamné predmety trochu inak
- Reklamné predmety a korporátny dizajn
- Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
- 5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
- Porazte konkurenciu nápaditosťou