Nákupný košik
Email
Telefón

Reklamné predmety a korporátny dizajn

Korporátny dizajn

Vytvoriť z firmy značku a dostať ju do povedomia širšej verejnosti je pomerne náročný proces. Jedným z nástrojov marketingu, ktorým možno firmu odlíšiť od ostatných a vytvoriť tak jej jedinečný a špecifický profil, je tzv. firemná identita, ktorej hovoríme aj korporátna, alebo corporate identity. Korporátna identita znamená aj jednotnú identitu, ktorou sa firma prezentuje, a pod ktorou vystupuje. Korporátna identita je, zjednodušene povedané, propagačný štýl firmy. Budovanie korporátnej identiy by malo prebiehať strategicky, dlhodobo a cielene. Korporátna identita zahŕňa korporátnu komunikáciu, korporátnu kultúru a korporátny dizajn.Všetky tieto prvky vytvárajú nezameniteľný imidž firmy.

Logo ako dôležitá súčasť korporátneho dizajnu

Veľmi dôležitý prvok firemnej identity, ktorý je v rámci reklamných predmetov dôležitý, je logo. Logo vytvára povedomie o značke, preto je dôležité venovať zvýšenú pozornosť už jeho samotnému výberu. Logo, spolu s ostatnými prvkami korporátneho dizajnu, tvorí osobitý profil firmy, ktorý ju odlišuje od ostatných. Kvalitné a pekné logo je nástrojom zviditeľnenia sa. Umiestnenie loga na reklamné predmety je zásadným faktorom v podporovaní firemnej identity, ako aj v rámci vytvárania a udržiavania povedomia o firme.

Kde všade uplatniť korporátny dizajn?

Korporátny dizajn tvorí niekoľko prvkov, ktoré sa podieľajú na jednotnom vizuálnom štýle firmy. Od značky, cez logo, až po farbu či písmo. Ak si firma vytvorí svoj vlastný jednotný vizuálny štýl, nesmie zabúdať na to, že sa musí objavovať na a vo všetkom, čo s firmou súvisí. Na predmetoch, ktoré sú súčasťou korešpondencie, ale i propagácie firmy. Zájsť však možno ešte ďalej a uplatniť tento štýl aj na webe, to znamená, umiestniť čo možno najviac prvkov korporátneho dizajnu na Vašu webovú stránku. Ak nosia Vaši zamestnanci pracovné oblečenie, nezabúdajte na uplatnenie korporátneho dizajnu aj prostredníctvom pracovného oblečenia. Korporátny dizajn sa musí stať súčasťou Vašej korporátnej identity, pri jeho uplatňovaní teda nezabúdajte ani na detaily.

Korporátny dizajn a reklamné predmety

Reklamné predmety, ako dôležitá zložka propagácie firmy, sa stali tiež súčasťou korporátneho dizajnu. Preto treba vedieť, ako na nich uplatniť prvky korporátneho dizajnu čo najefektívnejšie. Prezentujte svoje logo! Prezentovanie loga prostredníctvom reklamných predmetov je veľmi účinný spôsob zviditeľnenia Vašej firmy. Reklamný predmet môžete zladiť s Vašou korporátnou farbou, použiť naň i Vaše korporátne písmo. Čarovať sa dá aj s tvarmi, napríklad v prípade obľúbených USB kľúčov. Možností je nekonečne veľa. Ak Vám reklamné predmety môžu pomôcť pri budovaní firemnej identity, neváhajte. Korporátny dizajn môžete v rámci reklamných predmetov uplatniť decentne i minimalisticky, ale pokojne môžete aj experimentovať. Zo širokého sortimentu reklamných predmetov, ktoré nájdete u nás máte vždy na výber.

Copyright 2006 - 2024 © CreoCom.sk
Člen PSI
Instagram
Facebook
Zatvoriť