Veľkoobchodné ceny
Zameriavame sa na veľkoobchodný predaj.
Firmám ponúkame nadštandardne nízke ceny.
Minimálna výška nákupu je 150 eur bez DPH.
Minimálna hodnota jednej položky je 15 eur bez DPH
Množstevné zľavy
Pri odbere väčších množstiev poskytujeme zľavy.

Novinky zo sveta reklamných predmetov

Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
Prebudenie by nebolo také isté bez dobrej šálky kávy. Z tohto dôvodu má takmer každý doma skrinku plnú keramických hrnčekov, od hrnčekov s potlačou rodinných fotografií až po hrnčeky s vtipnými výrokmi.
Ekologické materiály a ich vplyv na životné prostredie
Juta, slama, sklo a vápencový cement predstavujú cestu ekologickej udržateľnosti. Akú majú využiteľnosť v reklamných predmetoch a aký je ich vplyv na životné prostredie?
Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
Vďaka krásnej palete rôznych prírodných farieb, je jeseň obzvlášť farebným obdobím. Listy na stromoch sa najskôr sfarbujú do žlta, potom do červenej farby až nakoniec zostanú hnedé.
Základné eko materiály
Pripravili sme pre vás zoznam základných ekologických materiálov, ktoré by mal poznať každý človek, ktorý sa zaujíma o našu planétu. Poďme si ich postupne prejsť.
Ako vybrať dobré reklamné tričká
Reklamné tričká sú jedným z najobľúbenejších predmetov v širokej škále darčekov. Určite si pamätáte to staré tričko, ktoré ste dostali, že po niekoľkých praniach úplne zmenilo tvar a stratilo farbu.
Reklamné predmety trochu inak
Reklamné predmety môžu byť praktické. Môžu byť elegantné. Ale i nápadité. Čaro reklamných predmetov však spočíva najmä v tom, že môžu byť praktické, elegantné i nápadité.
Reklamné predmety a korporátny dizajn
Jedným z nástrojov marketingu, ktorým možno firmu odlíšiť od ostatných a vytvoriť tak jej jedinečný a špecifický profil, je tzv. firemná identita, ktorej hovoríme aj korporátna, alebo corporate identity.
Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
Pri výbere sa rozhodujte podľa toho, aký typ reklamného predmetu chcete darovať a najmä, komu ho chcete darovať. Najefektívnejšie sú praktické darčeky, ktoré budú klienti aj reálne využívať.
5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
CreoCom prináša návod, ako sa účinne a efektívne odlíšiť od konkurencie a vytvoriť aj z malej firmy značku. Týchto 5 nasledujúcich krokov Vám napovie a poradí, ako sa jednoducho, no pritom efektívne zviditeľniť.
Porazte konkurenciu nápaditosťou
Investovať do reklamných predmetov nie je dnes už pre žiadneho podnikateľa celkom nemožné. Aby sa Vám však Vaša investícia vyplatila, treba výberu vhodného reklamného predmetu venovať zvýšenú pozornosť.
Dôležitosť reklamných predmetov
Reklamné predmety sa stávajú dôležitou a efektívnou súčasťou firiem. Už však nemusia byť len výsadou tých väčších, v podnikaní dokážu pomôcť aj drobným a stredným podnikateľom.

POŠLITE NÁM DOPYT EŠTE DNES

Ikona - cenová ponuka
CENOVÁ PONUKA
DO DVOCH HODÍN
Ikona - veľkoobchodné ceny
VEĽKOOBCHODNÉ
CENY
Ikona - konzultácie
KONZULTÁCIA
S OBCHODNÍKOM
Copyright 2012 - 2021 © Reklamne-Predmety.sk
Zatvoriť